Duża aktualizacja 0.2.0.0!

A jednak stało się, zapowiadana niedawno duża aktualizacja (0.2.0.0) zawitała do Medieval Dynasty. Wnosi naprawdę wiele, przede wszystkim system zdarzeń losowych który wpływa na naszą rozgrywkę, nowe meble i elementy oświetlenia, a także coś na co wszyscy czekali – plecaki i sakwy! Nie pozostaje nic tylko zanurzyć się ponownie w średniowieczu korzystając z nowych możliwości i poprawionych istniejących już elementów 🙂

UWAGA! Jeżeli aktualizacja się nie pobiera, należy wyłączyć testy beta które wymagane były przy poprzednich wersjach przez kliknięcie PPM na grę na liście steam -> Ustawienia -> Beta

Lista najważniejszych zmian:

Nowości:

  • Zdarzenia losowe
  • Nowe ustawienia gry
  • Nowe meble (dwa stołki, ława oraz stół)
  • Nowe elementy oświetlenia (stojąca pochodnia oraz latarnia)
  • Plecaki i sakwy zwiększające nasz udźwig
  • Nowe powiadomienia o zarządzaniu wioską
  • Nowe dźwięki
  • Usuwanie przypisanego domu npc przez menu budynku lub menu NPC,
  • Nowe elementy dekoracyjne
  • NPC mogą teraz patrolować wioskę w nocy
  • Dom dla Sambora
  • Usprawnienia UI
  • Opisy schematów posiadają teraz statystyki i wymagane do stworzenia surowce

Naprawione:

  • Menu modyfikacji budynku
  • Modele budynków w trakcie budowania
  • Brak możliwości niszczenia niektórych elementów
  • Problemy z animacjami postaci głównej oraz NPC
  • Nie dorastanie cieląt
  • Masa problemów z budową, edycją oraz niszczeniem budynków
  • Niemożność płacenia podatków nowemu kasztelanowi
  • Nie pracujący w polu NPC
  • Problemy związane z zarządzaniem oraz przypisaniem miejsca pracy i domostwa mieszkańcom

Zmienione:

  • Lepsze wykrywanie miejsc odpowiednich dla mebli
  • Usprawnione budowanie płotów
  • Zadania wykonywane przez mieszkańców wpływają na ich nastrój
  • Pociski zachowują się zależnie od materiału wykonania (cięższe spadają szybciej)
  • Zwiększony zasięg broni dystansowej
  • Automatyczne przygotowywanie kolejnego pocisku po oddaniu strzału gdy trzymamy lewy przycisk myszy,
  • Dzikie zwierzęta nie atakują już podczas rozmowy
  • Dzikie zwierzęta przestają atakować gdy rozpoczniemy rozmowę (zmiana tymczasowa)
  • Zwiększone obrażenia łuku refleksyjnego
  • Poprawione tłumaczenia
  • NPC po pracy w polu wracają do stodoły
  • Gracz może siadać na stołkach oraz ławach
  • Gizela ma nowe ubrania dla łowców
  • Gracz może rekrutować mieszkańców tylko jeżeli w wiosce znajduje się pusty dom
  • Zmniejszony limit reputacji wymagany do werbunku mieszkańców

Jak widać zmian naprawdę jest od groma, wymieniliśmy dla was te najważniejsze, cały patch note można znaleźć na stronie społeczności gry w steam. Dokładnie tutaj.