
A jednak stało się, zapowiadana niedawno duża aktualizacja (0.2.0.0) zawitała do Medieval Dynasty. Wnosi naprawdę wiele, przede wszystkim system zdarzeń losowych który wpływa na naszą rozgrywkę, nowe meble i elementy oświetlenia, a także coś na co wszyscy czekali – plecaki i sakwy! Nie pozostaje nic tylko zanurzyć się ponownie w średniowieczu korzystając z nowych możliwości i poprawionych istniejących już elementów 🙂
UWAGA! Jeżeli aktualizacja się nie pobiera, należy wyłączyć testy beta które wymagane były przy poprzednich wersjach przez kliknięcie PPM na grę na liście steam -> Ustawienia -> Beta
Lista najważniejszych zmian:
Nowości:
- Zdarzenia losowe
- Nowe ustawienia gry
- Nowe meble (dwa stołki, ława oraz stół)
- Nowe elementy oświetlenia (stojąca pochodnia oraz latarnia)
- Plecaki i sakwy zwiększające nasz udźwig
- Nowe powiadomienia o zarządzaniu wioską
- Nowe dźwięki
- Usuwanie przypisanego domu npc przez menu budynku lub menu NPC,
- Nowe elementy dekoracyjne
- NPC mogą teraz patrolować wioskę w nocy
- Dom dla Sambora
- Usprawnienia UI
- Opisy schematów posiadają teraz statystyki i wymagane do stworzenia surowce
Naprawione:
- Menu modyfikacji budynku
- Modele budynków w trakcie budowania
- Brak możliwości niszczenia niektórych elementów
- Problemy z animacjami postaci głównej oraz NPC
- Nie dorastanie cieląt
- Masa problemów z budową, edycją oraz niszczeniem budynków
- Niemożność płacenia podatków nowemu kasztelanowi
- Nie pracujący w polu NPC
- Problemy związane z zarządzaniem oraz przypisaniem miejsca pracy i domostwa mieszkańcom
Zmienione:
- Lepsze wykrywanie miejsc odpowiednich dla mebli
- Usprawnione budowanie płotów
- Zadania wykonywane przez mieszkańców wpływają na ich nastrój
- Pociski zachowują się zależnie od materiału wykonania (cięższe spadają szybciej)
- Zwiększony zasięg broni dystansowej
- Automatyczne przygotowywanie kolejnego pocisku po oddaniu strzału gdy trzymamy lewy przycisk myszy,
- Dzikie zwierzęta nie atakują już podczas rozmowy
- Dzikie zwierzęta przestają atakować gdy rozpoczniemy rozmowę (zmiana tymczasowa)
- Zwiększone obrażenia łuku refleksyjnego
- Poprawione tłumaczenia
- NPC po pracy w polu wracają do stodoły
- Gracz może siadać na stołkach oraz ławach
- Gizela ma nowe ubrania dla łowców
- Gracz może rekrutować mieszkańców tylko jeżeli w wiosce znajduje się pusty dom
- Zmniejszony limit reputacji wymagany do werbunku mieszkańców
Jak widać zmian naprawdę jest od groma, wymieniliśmy dla was te najważniejsze, cały patch note można znaleźć na stronie społeczności gry w steam. Dokładnie tutaj.