Aktualizacja 2.1.2

Cześć! Trochę spóźnieni ale właśnie trwa bardzo gorący okres dla nas prywatnie, wrzucamy dla was pełną listę zmian w ostatnim dużym Patchu do Medieval Dynasty o numerku 2.1.2 :

Dodano:

  • Możliwość budowy dróg
  • Dźwięki dla owiec, kilku stacji roboczych oraz łowienia.
  • Nowe odgłosy dla łuków
  • Uproszczony Chiński język
  • Zaznaczony mieszkaniec, budynek, zwierzę itp. pozostaje zaznaczone nawet po zmianie kategorii w zarządzaniu
  • Zapamiętywanie ostatnio otwieranej zakładki
  • W szczegółach budynków pojawiło się więcej informacji o ich wytrzymałości i stopniu ocieplenia
  • Po prośbie NPC o przesunięcie, ten wraca na swoje miejsce po kilku sekundach
  • Nowa broń do łowienia – Włócznia
  • 3 rodzaje ryb (szczupak, płotka, okoń)
  • Łowienie przy pomocy broni
  • Powiadomienie podczas przypisywania zwierząt do budynków
  • Więcej informacji o nastroju mieszkańców
  • Powiadomienie o zasiedleniu domu przez gracza
  • Animacje łowienia dla NPC
  • NPC potrafią łowić
  • Potwierdzenie po przepisaniu mieszkańca do innego domostwa
  • Dodano rozdzielczość 3840×1600 w aspekcie 21:9
  • Dodatkowe dźwięki dla strzał

Naprawiono:

  • Przedmioty nie unosiły się na wodzie,
  • Nie brudzenie się przy włączonej nielimitowanej staminie
  • Błąd z postępem przy ładowaniu QuickSave
  • Natychmiastowe kończenie zadania Alwina III
  • Problemy z przeliczaniem ilości przedmiotów przy sprzedaży
  • Brak spadku przychylności powodujący ,że NPC których można zrekrutować nie znikali nigdy z mapy
  • Widoczność zalecanej umiejętności dla danego budynku
  • Efekty wizualne w ekranie zarządzania
  • Szczegóły NPC nie zmieniają się przy przypisywaniu domostwa/miejsca pracy
  • Efekty wizualne w zakładce Inne w podstawowym kole craftingu
  • Szybki zapis przy krawędzi mapy pozwala na opuszczenie granic mapy
  • Dzieci chodzące do tawerny
  • Problemy z odświeżaniem listy zarządzania
  • Brak profesji w magazynie
  • Efekty wizualne związane z budynkami
  • Brak możliwości przypisania niektórych NPC do domostwa
  • Efekty wizualne w ekranach technologii, umiejętności i zdarzeń.
  • NPC nie chodzą rano do pracy (godziny pracy od 8 do 18)
  • Elementy domostwa posiadające większy poziom docieplenia.
  • Nieprawidłowy koszt jednego z modułów chaty myśliwego i magazynu na jedzenie
  • Średnie i duże sieci łapały złe ryby
  • Narzędzia nie pojawiają się w rękach graczy wykonujących niektóre czynności, mogło to powodować błąd kamery
  • Przypisywanie przedmiotu do szybkiego slotu nie usuwa poprzedniego przypisu
  • Zakup zwierząt nie jest możliwy jeżeli ostatnią zakładką zarządzania nie były budynki
  • Dom gracza jest w złym miejscu na kompasie
  • Sporo błędów związanych z handlem
  • Dźwięki przy niszczeniu kurnika
  • Drogi nie usuwają kamieni i krzaków
  • Ryby nie są widoczne przy posiadaniu perka odnajdywania zwierząt
  • Nieprawidłowe wykrywanie kolizji przy niszczeniu budynków
  • Zepsute przedmioty nie znikają
  • Gdy pochodnia się wypala niszczy nową zamiast starej
  • Powiadomienie o wymaganych surowcach podczas niszczenia ogrodzenia
  • Brak powiązań matki z dziedzicem po śmierci gracza i przełączeniu na dziedzica
  • Gracz nie może zbudować kurnika
  • Brak dźwięków deszczu
  • Brak rękawic podczas szycia
  • Drzewa wyłaniające się spod ziemi
  • Niepoprawne rozmiary ryb
  • Zadanie łowieckie dubluje zwierzęta
  • Bugi związane z zadaniami
  • Odblokowane schematy pomimo nie odblokowania technologii
  • Niektóre narzędzia traciły wytrzymałość tylko raz
  • Wytrzymałość łopaty nie spada przy wykopywaniu pniaków
  • Wyciąganie ostatnio użytego quick slota podczas szybkiego załadowania gry
  • Informacja o odblokowaniu budynku podczas gdy ten jest dalej zablokowany. Wymóg umiejętności to minimum 0,1 więcej niż konieczny do odblokowania.
  • Niektóre pnie nie były powiązane z właściwą umiejętnością

Zaktualizowano:

  • Zwiększenie szans na nawiązanie relacji między mieszkańcami
  • Język turecki
  • Zwiększona pławność przedmiotów
  • Nowy system ekwipunku dla lepszej optymalizacji
  • Nastrój mieszkańców zawiera się w granicach (-100-100). Poprzednie 50% to teraz 0% jako ,że stare granice to (0-100)
  • Informacja o dodawaniu, usuwaniu i zmianie ilości przedmiotu z ekwipunku pokazuje jego ilość
  • Zmiana nazwy z Ryba na Rybie Mięso
  • Zwiększona celność w wykrywaniu plonów przy użyciu kosy
  • Sieci rybackie dostarczają teraz określone ryby zamiast rybiego mięsa
  • Zmieniona ikona monet
  • Optymalizacja logiki gry
  • Zmniejszone szanse na deszczowy dzień
  • Język niemiecki
  • Optymalizacja renderowania
  • Więcej miejsc połowów
  • Opisy dla przedmiotów powiązanych z łowieniem i procesu przetwarzania ryb

Jak widać zmian jest od groma. Teraz już pewnie będziemy oczekiwać wersji 0.2.2 a może i nawet 0.3.0.0 po kilku drobnych łatkach 🙂