
Cześć! Trochę spóźnieni ale właśnie trwa bardzo gorący okres dla nas prywatnie, wrzucamy dla was pełną listę zmian w ostatnim dużym Patchu do Medieval Dynasty o numerku 2.1.2 :
Dodano:
- Możliwość budowy dróg
- Dźwięki dla owiec, kilku stacji roboczych oraz łowienia.
- Nowe odgłosy dla łuków
- Uproszczony Chiński język
- Zaznaczony mieszkaniec, budynek, zwierzę itp. pozostaje zaznaczone nawet po zmianie kategorii w zarządzaniu
- Zapamiętywanie ostatnio otwieranej zakładki
- W szczegółach budynków pojawiło się więcej informacji o ich wytrzymałości i stopniu ocieplenia
- Po prośbie NPC o przesunięcie, ten wraca na swoje miejsce po kilku sekundach
- Nowa broń do łowienia – Włócznia
- 3 rodzaje ryb (szczupak, płotka, okoń)
- Łowienie przy pomocy broni
- Powiadomienie podczas przypisywania zwierząt do budynków
- Więcej informacji o nastroju mieszkańców
- Powiadomienie o zasiedleniu domu przez gracza
- Animacje łowienia dla NPC
- NPC potrafią łowić
- Potwierdzenie po przepisaniu mieszkańca do innego domostwa
- Dodano rozdzielczość 3840×1600 w aspekcie 21:9
- Dodatkowe dźwięki dla strzał
Naprawiono:
- Przedmioty nie unosiły się na wodzie,
- Nie brudzenie się przy włączonej nielimitowanej staminie
- Błąd z postępem przy ładowaniu QuickSave
- Natychmiastowe kończenie zadania Alwina III
- Problemy z przeliczaniem ilości przedmiotów przy sprzedaży
- Brak spadku przychylności powodujący ,że NPC których można zrekrutować nie znikali nigdy z mapy
- Widoczność zalecanej umiejętności dla danego budynku
- Efekty wizualne w ekranie zarządzania
- Szczegóły NPC nie zmieniają się przy przypisywaniu domostwa/miejsca pracy
- Efekty wizualne w zakładce Inne w podstawowym kole craftingu
- Szybki zapis przy krawędzi mapy pozwala na opuszczenie granic mapy
- Dzieci chodzące do tawerny
- Problemy z odświeżaniem listy zarządzania
- Brak profesji w magazynie
- Efekty wizualne związane z budynkami
- Brak możliwości przypisania niektórych NPC do domostwa
- Efekty wizualne w ekranach technologii, umiejętności i zdarzeń.
- NPC nie chodzą rano do pracy (godziny pracy od 8 do 18)
- Elementy domostwa posiadające większy poziom docieplenia.
- Nieprawidłowy koszt jednego z modułów chaty myśliwego i magazynu na jedzenie
- Średnie i duże sieci łapały złe ryby
- Narzędzia nie pojawiają się w rękach graczy wykonujących niektóre czynności, mogło to powodować błąd kamery
- Przypisywanie przedmiotu do szybkiego slotu nie usuwa poprzedniego przypisu
- Zakup zwierząt nie jest możliwy jeżeli ostatnią zakładką zarządzania nie były budynki
- Dom gracza jest w złym miejscu na kompasie
- Sporo błędów związanych z handlem
- Dźwięki przy niszczeniu kurnika
- Drogi nie usuwają kamieni i krzaków
- Ryby nie są widoczne przy posiadaniu perka odnajdywania zwierząt
- Nieprawidłowe wykrywanie kolizji przy niszczeniu budynków
- Zepsute przedmioty nie znikają
- Gdy pochodnia się wypala niszczy nową zamiast starej
- Powiadomienie o wymaganych surowcach podczas niszczenia ogrodzenia
- Brak powiązań matki z dziedzicem po śmierci gracza i przełączeniu na dziedzica
- Gracz nie może zbudować kurnika
- Brak dźwięków deszczu
- Brak rękawic podczas szycia
- Drzewa wyłaniające się spod ziemi
- Niepoprawne rozmiary ryb
- Zadanie łowieckie dubluje zwierzęta
- Bugi związane z zadaniami
- Odblokowane schematy pomimo nie odblokowania technologii
- Niektóre narzędzia traciły wytrzymałość tylko raz
- Wytrzymałość łopaty nie spada przy wykopywaniu pniaków
- Wyciąganie ostatnio użytego quick slota podczas szybkiego załadowania gry
- Informacja o odblokowaniu budynku podczas gdy ten jest dalej zablokowany. Wymóg umiejętności to minimum 0,1 więcej niż konieczny do odblokowania.
- Niektóre pnie nie były powiązane z właściwą umiejętnością
Zaktualizowano:
- Zwiększenie szans na nawiązanie relacji między mieszkańcami
- Język turecki
- Zwiększona pławność przedmiotów
- Nowy system ekwipunku dla lepszej optymalizacji
- Nastrój mieszkańców zawiera się w granicach (-100-100). Poprzednie 50% to teraz 0% jako ,że stare granice to (0-100)
- Informacja o dodawaniu, usuwaniu i zmianie ilości przedmiotu z ekwipunku pokazuje jego ilość
- Zmiana nazwy z Ryba na Rybie Mięso
- Zwiększona celność w wykrywaniu plonów przy użyciu kosy
- Sieci rybackie dostarczają teraz określone ryby zamiast rybiego mięsa
- Zmieniona ikona monet
- Optymalizacja logiki gry
- Zmniejszone szanse na deszczowy dzień
- Język niemiecki
- Optymalizacja renderowania
- Więcej miejsc połowów
- Opisy dla przedmiotów powiązanych z łowieniem i procesu przetwarzania ryb
Jak widać zmian jest od groma. Teraz już pewnie będziemy oczekiwać wersji 0.2.2 a może i nawet 0.3.0.0 po kilku drobnych łatkach 🙂